dimarts, 18 de setembre del 2012

BATUT D'IOGURT GREC I ALBERCOCS SECS PER A LA PAULA





Darrere el bloc Bon Tiberi, s'amaga la Paula una noia mallorquina que avui està de celebració. Avui és el seu aniversari i des d'aquest portal li volem fer un petit homenatge perquè ho pugui celebrar de valent.
Un homenatge consensuat amb la Mòni, la Judit i la Sandra o el que és el mateix amb les Coses de Llàbiro, amb El Mon de Juju i amb Els Fogons de la Bordeta que també han preparat unes propostes batudes ben energètiques.

La Paula té un bloc molt maco ple de receptes tant dolces com salades i on es deixen veure especialitats típiques mallorquines.

A l'hora de pensar què podria preparar-li m'ha vingut al cap un dels productes estrella de la gastronomia dolça mallorquina: els albercocs.

Com us vaig explicar a aquest post, de Mallorca, vaig portar un deliciós puré d'albercocs secs de Can Parrí. La veritat és que la meva idea inicial era fer robiols però el puré és tant bo que ja l'hem consumit preparant altres delícies com aquest pastís de xocolata o el batut que us presento avui.

Fàcil de fer és el postre ideal. L'acidessa del albercoc i la cremositat del iogurt grec combinen a la perfecció.


I és tant fàcil de fer...

INGREDIENTS: (1 persona)

- 1 iogurt grec (jo he fet servir els de La Fageda que son els que més m'agraden)
- 2 cullerades soperes (40 grams) de puré d'albercoc sec
- 1 cullerada sopera de nata líquida (uns 20 grams)
- 100 grams de llet sencera

PREPARACIÓ:

- Batre tots els ingredients amb la batedora de barnilles perquè escumi una mica i servir ben fred
- En cas de que es serveixi en un altre tipus de copa es pot decorar amb nata muntada per sobre i virutes d'albercocs secs.

Ummm, ...a mi m'ha agradat molt Paula. Espero que a tu també t'agradi la nostra proposta i et desitjo que siguis molt feliç sempre i que avui passis el millor dels dies.

Un petonàs de tota la família Coure Coulants.

 

    Imatges d'albercocs assecant-se a l'estil tradiconal anomenat sequer. L'imatge és font de 
Can Parrí, una empresa de Porreres que comercialitza aquest fruit.


13 comentaris:

  1. Boníssim, Laura! I molt fàcil! Ja he repassat la resta de regalets que li heu fet a la Paula. QUin bon aniversari que li heu fet!!! Petons

    ResponElimina
  2. Ole, ole! Quin super batut que has fet, m'encanta que hagis utilitzat un producte tan mallorquí! La Paula estarà encantadíssima!!
    Petonets carinyo
    Sandra

    ResponElimina
  3. oooooooooooooooo! quines ganes m'estant entrant de menjar un batut!!! ,P molts petonets guapi

    ResponElimina
  4. Laura!!!!!!!!!!
    Quina alegria!! A tu si que no t'esperava!! M'ha encantat!!!
    Sí, senyora ja veig que Mallorca t'agrada molt!! ;DD
    M'agraden moltíssim els albercocs i la teva proposta m'encanta. Supervitamines per afrontar la recta final!!! ;DDD
    Gràcies guapa, m'heu fet molt feliç entre totes!
    Petons!

    ResponElimina
  5. Molt bo aquest batut també!! Heu fet una gran aportació de begudes energètiques. No sabia que els albercocs fóssin un producte típic mallorquí, aj se una cosa més!:)

    Molts petonets!!

    ResponElimina
  6. Molt bona recepta amb unes fotos que m'encanten!
    Marta

    ResponElimina
  7. Boníssim aquest batut i amb totes les vostres propostes, segur que no li faltaria energia per tot el que és propongui :o)
    Petonets,
    Palmira

    ResponElimina
  8. Quin batut més bo amb albercocs!! n'estic segura que aquest puré havia de ser deliciós.... Espectacular la foto de com assequen els albercocs de manera tradicional! Visca les tradicions i mantinguem-les!

    petonets

    ResponElimina
  9. Guapa! Quin toc li deu donar els albercocs secs! Doncs que bé que parlis de Bon Tiberi perque fa temps que vull fer una recepta mallorquina i no se si vaig per bon camí li preguntaré! Gràcies! Muuack!

    ResponElimina
  10. Buenísimo. Nunca se me habría ocurrido hacer un batido con fruta seca.

    ResponElimina
  11. Quin batut més singular! Enhorabona Laura :)

    ResponElimina