diumenge, 28 d’abril del 2013

MOUSSE DE MADUIXES AMB IOGURT GREC I MENTA


Què tal ?

Potser no ve massa de gust que un dia com avui us proposi una mousse fresqueta de maduixes com aquesta. Aquí on visc jo, estem tenint uns dies horribles de pluja i les temperatures fan que sembli que ens acostem a l'hivern i no pas a l'estiu. Però així és la primavera, oi?
El cas és que per per animar una miqueta aquesta tarda de diumenge volia publicar al bloc aquesta recepta que vaig proposar fa uns dies pels lectors i lectores d'un dels blocs amb els que col·laboro, Petit-On.

És una mousse molt senzilla de fer. I podeu variar la base substituint la base de coca per una de galetes si voleu estalviar-vos el forn i uns minuts. També podeu prescindir de la menta si no us agrada tot i que el perfum que deixa és deliciós.

Què em dieus?, us animeu?  doncs a continuació us explico com fer-la. Per cert, indicar-vos que el motlle emprat és rodó de 18cm de diàmetre.






Si us animeu a fer-la ja em direu què tal us surt. No dubteu en enviar-me les vostres experiències i fotografies a courecoulants@gmail.com o bé visitar-me a facebook.

9 comentaris:

  1. Un pastis boníssim. Ets tota una experta, t'ha quedat preciós

    ResponElimina
  2. Aquest pastís es impresionant!!!!! mare meva, a més te un acabat que es quasibé perfecte!

    M'encanta i tambè me l'enduc per fer-lo en breu!!!

    ResponElimina
  3. Fantàstica mousse Laura!! A part de deliciós, aquest pastís és preciós!!! Ja el provaré :P

    Molts petonets!

    ResponElimina
  4. amb iogurt grec mai l'he fet, pero m'encnata la idea! la posare en practica ja! petons

    ResponElimina
  5. Uoh quin pastís!!

    Ja feia temps que volia fer una mousse de maduixes, i aquesta és la candidata perfecta!

    Petons!

    ResponElimina
  6. Laura, quina delicia!!! M'encanta... Aquest segur que cau, pero haurem d'esperar a que la primavera torni de les seves vacances... Ara, mes be em ve de gust una bona carn d'olla!!! ;-)
    Un petonas

    ResponElimina
  7. Plas plas i plas!!! maravellos!!! una preciositat i molts enveja de no tastar!!! ja ja!!! petons

    ResponElimina
  8. Impressionant! Unes postres fantàstiques, ara que ja tenim maduixots!
    Marta

    ResponElimina
  9. Impresionante, estas tartas quedan riquísimas y preciosas.
    Saludos

    ResponElimina